Reklamace

Může se stát, že se něco nepovede.

Jak tedy postupovat při reklamaci, či výměně zboží?

 

1, REKLAMACE PŘI POŠKOZENÍ PŘEPRAVCEM

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

  • Českou poštou? poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • Kurýr? - oznamte neprodleně na centrále danné přepravní společnosti, viz google.com
  • Zásilkovna? obraťte se osobně na svoje výdejní místo

 


2, CHYBNĚ DODANÉ ZBOŽÍ

V tomto případě prosím napište na e-mail eshop@cukrareni.cz kde vám individuálně pomůžeme.


 

3, ZÁRUČNÍ REKLAMACE

Kontaktujte nás na email eshop@cukrareni.cz a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Připravte si:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
  • popis závady + kontakt na vaši osobu sepište a zašlete nám ho společně s reklamovaným zbožím

Lhůty pro vyřízení reklamace

  • O reklamaci musí být rozhodnuto bezodkladně a vyřízeno v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů
Vytvořil Shoptet | Šablona Pyrit | Design Tomáš Hlad & techka s.r.o.